Página 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 26 de 26

Hilo: Nuevo nene y dudas (Aquaracer) - Foro General

cacho87 está desconectado Forer@

Predeterminado

Mon - Thur 10AM-5PM, Fri You Are Here: WatchesMensTag HeuerAquaracerWAN2111.BA0822 Tag Heuer Aquaracer Calibre 5 Mens Wristwatch
    Model WAN2111.BA0822
    Retail Price $1,600.00Our Price $1,091.00Your savings $509.00 (31.8%)
    Quantity: 12345678910
    This watch usually ships in 1 business day.Order today for shipment on Thursday Jul 15, 2010.In Stock

Product Details Item number: WAN2111.BA0822Brand: Tag HeuerStyle Number: WAN2111.BA0822Also Called: WAN2111BA0822, WAN2111-BA0822Series: Aquaracer Calibre 5Style (Gender): MensCase: Stainless SteelDial Color: BlackMovement: AutomaticEngine: Calibre 5Functions: Hours, Minutes, Seconds, DateCrystal: Sapphire CrystalCase Diameter: 41.5 mmCase Thickness: 11.5 mmCaseback: Stainless SteelBezel Material: Aluminum - Blue PVD FinishBezel Function: Rotating Uni-directional with 60-minute diving scaleWater Resistance: 300m / 1000ft (suitable for swimming, snorkeling, skin diving, diving)Crown: Stainless Steel - flutedCalendar: Date aperture at 3Watch Bracelet / Strap: Stainless Steel, brushedWatch Clasp: Folding Clasp with pushbuttonWatch Bracelet Length: 8.5 inchesAdditional Info: Luminous hands and markers

Other Watches You Might Like

About Tag Heuer
    Since the 1860s, Edouard Heuer and the company that he founded have been responsible for some remarkable watch making achievements. Heuer introduced the 1/10th second time measurement and the flyback mechanism. In 1985, the TAG group acquired the company and subsequently renamed it TAG-Heuer. The firm has had strong affiliations with the Olympic Games, Formula 1 racing, and numerous sporting personalities. TAG-Heuer's current watch collection boasts stylish sporting designs that feature advanced quartz and mechanical movements.

TE PONGO LA INFORMACION DE UNA PAGINA BASTANTE CONFIABLE (LO PUEDO DEMOSTRAR) EN LA CUAL NOS DICE QUE EL BISEL ES UNIDIRECCIONAL Y SI TIENE MOVIMIENTO.

lucky8 está desconectado Forer@ Senior

Predeterminado

Yo tengo el 300 anterior modelo y el bisel tiene 120 clics.Vaya que hace su función, que es para buceo.El nuevo viene con las famoasa almenas en el bisel que facilitan su manejo.Vaya que no puede ser fijo,si no vaya fraude

benny está desconectado Forer@

Predeterminado

estoy deacuerdo contigo lucky8,yo tambien tengo el modelo anterior,y hace su funcion perfectamente,supongo que el nuevo tambien deberia funcionar.

deck21 está desconectado Forer@

eufrasia está desconectado Legión de Honor Forera

Predeterminado

Cita Iniciado por pointbrake Ver mensaje
    No había leido los demás, yo tengo uno igual y el bisel no se mueve para nada, así es este modelo, NO INTENTES MOVERLO porfavor, un saludo!!!
    compañero eso no puede ser, un diver tiene que tener bisel giratorio, de todas maneras no es una reparacion complicada, debe estar sucio, lo que si que es verdad es que si lo esta (sucio) mejor no moverlo, ir al relojero que te lo desmonte delante tuyo (el bisel) y se limpia con un cepillo de dientes, yo lo he hecho en uno de mi hija
    que la realitat et doni la raó

zebiya está desconectado Forer@ Senior

Predeterminado

Cita Iniciado por pointbrake Ver mensaje
    No había leido los demás, yo tengo uno igual y el bisel no se mueve para nada, así es este modelo, NO INTENTES MOVERLO porfavor, un saludo!!!
    Eso no puede ser. Si el tuyo no se mueve, está estropeado también.

El bisel se mueve, no lo dudes

Página 3 de 3 PrimerPrimer 123