Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Hilo: Epos 2010 - Foro General

SABBATHSTONES está desconectado Héroe posteador

Thumbs up Epos 2010

Bueno, ya han salido los nuevos modelos de EPOS 2010, y vamos, vamos, que nos vamos..... La verdad es que me han dejao flipao, me encantan tooooodooooos. Y ademas la corona parece que es de nuevo diseño, así como la caja,..... y como yo pedía indices y agujas aplicados luminiscentes y cristales zafiro con tratamiento antireflejos. En fin impresionante. Tamaños de mi aprecio.....bueno que os dejo el link para echar un vistazo: http://www.epos.ch/news/news.htm

Y para los mas vagos ( en ingles eh, que no tengo mas tiempo majos)

Ref. 3401: Passion Date

Mechanical self-winding movement ETA/Sellita, decorated. Date indication. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 10.7 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3402: Passion Day-Date

Mechanical self-winding movement ETA 2834-2, decorated. Date and day indication. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 11.1 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3403: Passion Small Second

Mechanical hand-wound movement Unitas 6497, decorated with the “Côtes de Genève” pattern and blued steel screws. Small second hand at 9 o’clock. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 10.9 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3403OH: Passion Open Heart

Mechanical hand-wound semi-skeleton movement Unitas 6498, engraved. Visible balance wheel at 8 o’clock, small second hand at 6 o’clock. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 10.9 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3404: Passion Big Date

Mechanical hand-wound movement Unitas 6498 with EPOS big date, decorated with the “Côtes de Genève” pattern and blued steel screws. Small second hand at 6 o’clock. This in-house innovation, the big date display at 12 o’clock, is an ‘homage’ to the traditional artistry in watch making. It is constructed on drawings of historical vintage movements from Venus S.A. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 12.2 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3405: Passion Heure Sautante

Mechanical self-winding movement EPOS HS, decorated with the “perlage” pattern. In-house innovation with calendar at 6 o’clock and the jumping hour at 3 o’clock. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 10.7 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3406: Passion Chronograph

Mechanical self-winding movement Valjoux 7750, decorated with the “perlage” pattern. Chronograph with calendar and day of week. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 14.5 mm, diameter: 43 mm

Ref. 3407: Passion Regulator with Pulsometer

Mechanical self-winding movement ETA 2892-A2 14070 DD. Luxury finish with the “perlage” pattern and blued steel screws. Regulator with calendar. Pulsometer at 6 o’clock, calibrated for 20 heartbeats. Stainless steel case with anti-reflective, scratch-resistant sapphire crystal. Case also available in PVD rose. Screwed see-through back. Water resistant to 100 m. Silver, black or brown dial decorated with the “Côtes de Genève” pattern, applied luminescent indexes. Leather strap or steel bracelet. Case dimensions: thickness: 11.1 mm, diameter: 43 mm

Salu2

caprichin está desconectado Héroe posteador

Predeterminado

El Pulsómetro y el hora saltante son bastante originales.
    + de 40 "bonus"...

cartom está desconectado Club de los 2000

Predeterminado

Sobrios y vistosos a la vez.
    Sólo sé lo que he vivido, lo demás me lo han contado.

bubulka está desconectado Forer@

Predeterminado

sabemos los precios de estos nenes?

Predeterminado

Bueno, pues despues de ver detenidamente los modelos, creo que con todos estos nuevos modelos han dado un nuevo refresco juvenil y deportivo a su colección, pues emho era un poco clasica. El Jumpping Hour es muy bonito. Voy a preguntar precios y cuando me los envien los cuelgo.

currohg está desconectado Milpostista

Predeterminado

Pues esta marca me esta gustando cada vez más, no se de maquinaría como ira pero de estética va mejorando mucho, por lo menos a mi entender.

Predeterminado

Cita Iniciado por currohg Ver mensaje
    Pues esta marca me esta gustando cada vez más, no se de maquinaría como ira pero de estética va mejorando mucho, por lo menos a mi entender.
    Pues de maquinaria te puedo decir como poseedor del big date y regulador que van pero que muy bien, solo tienes que ver las reviews, y en cuento a lo de estetica es para gustos, pero emho también

jore76 está desconectado Forer@

Predeterminado

Tienen muy buena pinta. Me gustan especialmente el regulador y el horas saltantes.

Saludos,

paneraimix está desconectado Milpostista

Predeterminado

Preciosos, me encantan estos modelos

carrusel está desconectado Club de los 2000

Predeterminado

Tienen un cierto aire a Omega Aqua terra...

Saludos y gracias por mostrarlos.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo