X
xkhar
Novat@
Sin verificar
Buenas tardes a todos, escribo mi primer post en este foro no con mucho gusto la verdad, despues de leeros mucho no es agradable empezar por problemas.
Hace cosa de un mes me decidi por comprar un reloj en www.mywatcheshub.com y la experiencia ha sido desastrosa. Me dicen que lo envia, no funcionan los codigos de seguimiento, reclamo y me dicen que no lo han enviado porque no hay stock cuando teoricamente hacia dos semanas que habia salido, me vuelven a confirmar la salida, me llega a casa y .... el reloj es totalmente distinto al pedido.
La compra fue de un Seiko SNZ "G" 17J1 (Military negro en PVC) y me han mandado un SNZ "F" 17J1 (5 Sport), por una letra un follon. Puestos en contacto con el proveedor me indica el texto que os pego a continuacion:
I am so sorry for the terrible blunder caused by our packer. Can you kindly send the wrong watch back to us for a replacement.
FOR RETURN:
Kindly send it by Normal Airmail for small parcel/packet for less than US$15.
Please use the Normal Airmail service and NOT the EMS or special parcel service.
(In some area, the postman will tell you that they can only ship the watch/parcel using the EMS or special service for US$30-$40. I had experienced such incidence twice when I was in a small township in Spain and China. The postman attending to me insist that I must ship the watch/parcel using the EMS or their "special parcel service" that cost about US$30-$40 and only agreed to ship it using the Normal Airmail service after I insisted to see the Post Master and explained to him that all country allow small parcel to be shipped by the normal standard airmail service and insist that he call Philippines Post Office HQ to verified it. )
** It can be shipped by standard Normal Airmail for about US$10-15 only - Please help.
Please WRITE TO US IF IT MORE THAN US$15
Como se lo devuelvo??? Por correos?? Me lo quedo y lo intento vender y la diferencia de precio que me la descuente en otra compra de otro reloj?? Es que me estoy viendo que si no hay problemas, no tengo reloj hasta dentro de un mes.
Que hariais vosotros ????
Gracias y perdon por el tocho.
Hace cosa de un mes me decidi por comprar un reloj en www.mywatcheshub.com y la experiencia ha sido desastrosa. Me dicen que lo envia, no funcionan los codigos de seguimiento, reclamo y me dicen que no lo han enviado porque no hay stock cuando teoricamente hacia dos semanas que habia salido, me vuelven a confirmar la salida, me llega a casa y .... el reloj es totalmente distinto al pedido.
La compra fue de un Seiko SNZ "G" 17J1 (Military negro en PVC) y me han mandado un SNZ "F" 17J1 (5 Sport), por una letra un follon. Puestos en contacto con el proveedor me indica el texto que os pego a continuacion:
I am so sorry for the terrible blunder caused by our packer. Can you kindly send the wrong watch back to us for a replacement.
FOR RETURN:
Kindly send it by Normal Airmail for small parcel/packet for less than US$15.
Please use the Normal Airmail service and NOT the EMS or special parcel service.
(In some area, the postman will tell you that they can only ship the watch/parcel using the EMS or special service for US$30-$40. I had experienced such incidence twice when I was in a small township in Spain and China. The postman attending to me insist that I must ship the watch/parcel using the EMS or their "special parcel service" that cost about US$30-$40 and only agreed to ship it using the Normal Airmail service after I insisted to see the Post Master and explained to him that all country allow small parcel to be shipped by the normal standard airmail service and insist that he call Philippines Post Office HQ to verified it. )
** It can be shipped by standard Normal Airmail for about US$10-15 only - Please help.
Please WRITE TO US IF IT MORE THAN US$15
Como se lo devuelvo??? Por correos?? Me lo quedo y lo intento vender y la diferencia de precio que me la descuente en otra compra de otro reloj?? Es que me estoy viendo que si no hay problemas, no tengo reloj hasta dentro de un mes.
Que hariais vosotros ????
Gracias y perdon por el tocho.